لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک عمل جراحی پلاستیک است که به منظور تغییر شکل و یا تغییر اندازه لبهای بیرونی واژن (labia majora) ، لب های داخلی (labia minora) یا هر دو طراحی شده است. با این کار ، لابیاپلاستی می تواند به بازگرداندن یک ظاهر طبیعی در مهبل و همچنین کاهش ناراحتی جسمی و روانی از داشتن یک آلت تناسلی بیش از حد بزرگ یا نازیبا کمک کند.

از آنجا که لابیاپلاستی شامل خصوصی ترین قسمت بدن یک زن است ، یافتن یک جراح پلاستیک واجد شرایط برای انجام این عمل بسیار مهم است. جراحان پلاستیک و بازسازی کننده لابیاپلاستی در مرکز جراحی آفرینش دارای مهارت بسیار بالایی هستند.

لابیاپلاستی

چرا خانمها لابیاپلاستی را انتخاب می کنند؟

ژنتیک به طور معمول بر اندازه و شکل واژن زنان تأثیر می گذارد. عواملی مانند بارداری ، نوسانات وزن ، تغییرات هورمونی و روند پیری طبیعی نیز می توانند باعث کاهش زیبایی های واژن مخصوصا در لابیاها شوند. در هر حال ، بسیاری از خانمها به دلیل فشار زیاد و بیش از حد بزرگ ، نامتقارن و یا شکل غیرمعمول ، احساس کاهش عزت نفس و خجالت می کنند. در نتیجه ، این زنان ممکن است از مقاربت جنسی یا پوشیدن لباس های ورزشی و شنا و لباس های تنگ خودداری کنند. سایر خانمها می توانند به خصوص در حین انجام فعالیت های خاص مانند سوار شدن به دوچرخه یا دویدن ، ناراحتی جسمی را به صورت درد و سوزش پوست تجربه کنند. لابیاپلاستی پوست و بافت اضافی روی لب های درونی و بیرونی را از بین می برد و همچنین درد و ناراحتی را از بین می برد. به دنبال لابیاپلاستی ، بیماران از افزایش اعتماد به نفس بهره می دهند. آنها فعالیت های بدنی از جمله رابطه جنسی را لذت بخش تر و مطلوب تری خواهند داشت.

کاندیداهای ایده آل برای لابیاپلاستی

کاندیداهای ایده آل برای لابیاپلاستی زنانی هستند که:

از بیش از حد بزرگ یا غیرمعمول بودن شکل واژن خود ناراضی و آگاه هستند
ناراحتی جسمی را تجربه کنید (به عنوان مثال ، بثورات پوستی ، عفونت ، زخم ها) به دلیل شکل و اندازه لابیاها
از نظر سلامتی کاملاً خوب هستند
انتظارات واقع بینانه ای از labiaplasty داشته باشید

لابیاپلاستی که یکی از روش های جراحی زیبایی زنان است نیز امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است و بسیاری از خانم ها نیز برای درمان و زیبایی اقدام به انجام این جراحی می تمایند. می توانید با جراحان مرکز جراحی آفرینش ظفر در خصوص انجام جراحی لابیاپلاستی مشورت نمایید تا راه حل مناسبی را در اختیارتان بگذارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز جراحی آفرینش  ارتباط بوده و همچنین از اینستاگرام این مرکز دیدن نمایید.

جزئیات جراحی LABIAPLASTY و تاثیرات آن

لابیاپلاستی به عنوان یک روش جراحی زیبایی سرپایی تحت بی حسی موضعی یا عمومی انجام می شود. در طی این روش ، جراح بافت ، چربی و پوست اضافی را از لابیا داخلی و خارجی در صورت نیاز برای رسیدن به شکل و اندازه زیباتربر می دارد.
همچنین عدم تقارن نیز بر طرف می شود ، تا بتواند ظاهری متناسب برای لابیاها ایجاد کرد.
بازگشت بعد از لابیاپلاستی
اکثر بیماران لابیاپلاستی یک هفته از کار و روال عادی خود را تعطیل می شوند. عوارض جانبی رایج شامل تورم و درد می باشد که با استفاده از یک کمپرس سرد و داروهای ضد درد که توسط جراح پلاستیک تجویز شده است ، می توان آن را کنترل کرد. در طی این مدت ، بیماران باید لباس متناسب با جراحی بپوشند تا از تحریک در ناحیه درمان جلوگیری شود. تقریباً چهار تا شش هفته بعد از عمل ، بیماران باید از پوشیدن تامپون و فعالیت شدید ، از جمله مقاربت خودداری کنند. برخی از نتایج زیبایی شناسی لابیاپلاستی بلافاصله پس از عمل قابل توجه است ، اما برای دیدن نتایج نهایی می تواند چندین ماه طول بکشد.

سایر خدمات مرکز جراحی آفرینش

ماموپلاستی